wow!!!:P

Monday 16 April 2012

next artist,,,:)

eheem..okeh...b4 ni ak ade cite kn psal mamat JOE BROOKS ni...n tyme uh ak minat lagu dy yg holes inside..now..ak nk promote lagi lagu dy...actly lagu dy ni..da lame taw..tp ntah la...
ak ttibe minat...dkat 3 thon gk la lagu ni.,..
sangaaat comel lirik dy..
nak2 tyme nyh...

If I could be your superman
I’d fly you to the stars and back again
’cause everytime you touched my hand
You feel my powers running through your veins
But I can only write this song
And tell you that I’m not that strong
‘Cause I’m no superman, I hope you like me as I am, oh yeah

ok...korang bace x lrik nye???comel kn...tp x tau la kn pndpat korg~~~
yg atas uh.ni la JOE BROOKS nye...nsem kn..
hoho..gugur jantung i yuh..:)

okeh,,,
n de next...
tajuk dy,green eyes..
pon comel taw lagu dy..
smoooth je..
btw,ak x tau la sejak bile jiwa aku minat lagu smooth ni...hehe....
hah..korang tgok eh vdeo ni...


hah..test denga...bg ak best~~
bg korg????
haha..listen first...then think..:)
dats all dear..
peace~~~





No comments:

Post a Comment