wow!!!:P

Monday, 18 June 2012

sudah bermula...

hahai...
sudah bermula??erm..apakah ek??
hurmm...actly...kelas sudah pon bermula..n ak..=.=..*mcm uh la muke ak*
sangat malas nak belajar...homaaii...saiton ape seyh yg ade kat ak ni..
blaja pon malas...=.=...kenape la mood blaja x smpi2 ni??kenape??urgh...
naik ni sem 3..so ak kene ade lg 3 sem hidup kat kuantan ni...help me ples!!
kalaw la boleh,nak je aku blaja kat dekat nan umah ..sebelah umah pon ok lah...msti best kn...
tp tu semua hanye berangan je...x kn jd kenyataan pon..
tp demi mak n baba..aku kene jugak!! yes,i must!!*tpakse i ikhlas hati*hohoho..:D
n sem 3 ni..agak tough...beruntung nye ak!! haha..*buad2 gembire je lah*
x tau la aku boleh bwk ke x sbjek sem 3 ni..hrap2 boleh...
*set mind kite dgan positive think je* ok sem 3 mudah...insya-Allah..:)
kalau kite berusaha,ape yg kite nak insya-Allah dapat..:)
hope sem 3 ni evrything akn bjalan dgn lancar!semua nye ok..:)
sem 3 ni byak subjek membaca la..aish..da la ak x suke mbace..tpkse buad2 mcm komik..*kunun suke bace la*haha...positive kn mind anda byot..haha..
k la...penat la nk bebel..huhu..btw,doa kan aku yek!!! babai:)

peace~~~

No comments:

Post a Comment